Voetballen bij vv Emmen? Dat kan!

Je komt dan in een vereniging met:

• De Jeugd van de vv Emmen is overgegaan naar de FC Meerdijk maar zijn lid van de vv Emmen.
  • Wij hebben ook nog een zaalteam
  • Wil je spelen in een 45+ team die 7 x 7 speelt.
  • Seniorenteam op zaterdag
  • Onze spelende leden zijn in de leeftijd tot 60!

Bij de vv Emmen kan iedereen spelen en trainen op zijn of haar niveau! Onze teams trainen minimaal twee keer in de week en spelen op zaterdag een wedstrijd. Daarnaast worden er allerlei activiteiten rondom het voetbal georganiseerd.

Meer informatie over het lidmaatschap?

Neem contact op met de mail naar: lidworden@vvemmen.nl. Wij nemen dan contact met u op.
We hebben geen wachtlijst, dus er kan al snel worden gestart met voetballen!

Nieuwe leden die zich graag willen aanmelden kunnen de onderstaande procedure volgen: Inschrijven via de website

Is het lastig voor u om de contributie te betalen? dan kan het Jeugdfonds Sport & Cultuur wellicht helpen. Indien u meer informatie wilt hebben dan kunt u contact opnemen met onze ledenadministratie of kijken op de website; Home | Jeugdfonds Sport & Cultuur (jeugdfondssportencultuur.nl)