Sportpark

De voetbalvereniging Emmen speelt haar thuiswedstrijden op sportpark ‘Meerdijk’. Dit sport- en businesspark huisvest tal van sportverenigingen en bedrijven. De bekendste is FC Emmen: Het stadion van de Eerste divisie-club ligt pal naast de accommodatie van de voetbalvereniging Emmen. Het sportpark is prima bereikbaar. Per fiets en auto (prima toegangswegen en ruime parkeergelegenheid op P3), maar ook per openbaar vervoer. Vanaf station Emmen stoppen de lijnbussen 12 en 26 bij bushalte Stadionplein (voor het stadion van FC Emmen). Vanaf deze bushalte is het enkele minuten wandelen naar de vv Emmen.

De accommodatie van de vv Emmen bestaat uit één groot trainingsveld en twee wedstrijdvelden. Dit zijn alle drie natuurgrasvelden.

In totaal zijn er 14 kleedkamers en 3 kleedkamers voor scheidsrechters.

Het clubgebouw bestaat verder uit een kantine , een sponsorhome en bestuurskamer.

De jeugd van de FC Emmen maakt ook gebruik van de accommodatie van de vv Emmen.